Tuptuś chciałem się upewnić. Nie denerwuj się....
Poprostu moje 2 x red tiger wyglądają od młodości inaczej w mniej więcej takim samym rozmiarze/wieku i stąd moje pytanie czy to nie czasem 1red tiger i 1 forma nominatywna ale to tak racej żebyście potwierdzili to co napisałeś. Raczej chodziło mi o problem z białasem i jego dziwne zachowanie.
No a fachowcem takim aż nie jestem, moja wiedza pochodzi z pawiookie.pl oraz internetu ogólnie oraz własnych doświadczeń z ostatnich 7 miesięcy doświadczeń z pawiookimi

- jestem informatykiem i nigdy nie byłem dobry z biologii ani chemii a teraz raz przeczytam i zostaje w głowie - co się lubi to się ma
Rysiek bardzo bym chciał żeby się dobrały 2xred tiger żeby nie było jak coś żadnych mieszanek tylko łądne tigerki jak coś ale redzik mi się najbardziej z wszystkich podoba - nawet bez oka na ogonie. Ma około 18cm, może trochę więcej, kupiłem go jako 4-5 cm gagatka i nie wiem ile miał wtedy ale ładnie wyglądał, a mam go od 9 września 2010.
No i teraz odnośnie problemów - piszesz Rysiek że cieżko dychają?? Mam filtr wewnętrzny bez tej końcówki kierunkowej z dołączonym wężykiem doprowadzającym powietrze napowietrzający na tylną ścianę że cała jest w widocznych bąbelkach (film był nagrywany samsungiem omnia także nie najlepsza jakość a ryby były po karmieniu więc objedzone - może to była przyczyna, muszę poobserwować) a przód akwa jest również w bąbelkach ale mniej widocznych. Filtr napowietrzający to aquaszut senior 1000l/h także bąbelki są na całe akwa. Kupic testy na O2?? Temperatura około 24 stopni.
NH3 utrzymuję ostatnio max 20 więc to na pewno nie jest problemem oddechu.
Wolałbym nie dawać już żadnego sprzętu wytwarzającego dzwięk/drgania/wibracje więc proszę o porady/lub może to było jednorazowe, przyjrzę się temu filmowi oraz rybkom bo jak pisałem moje doświadczenia trwają dopiero od 7 miesięcy więc wiem naprawdę mało a żeby dojrzeć takie zachowanie to chyba trzeba mieć dużo większą praktykę...