sobota, wrzesień 22, 2018
Witamy w pawiookie.pl!
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Młode walczą ostro.
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Młode walczą ostro.

Młode walczą ostro. 03/03/2015 16:11 #48983

Witam.
Jako że jestem "laikiem" jeśli chodzi o te ryby, to tradycyjnie zwracam się do Was z prośbą o pomoc.
Mam 4 młodziutkie red oscary.
Są u mnie od +/- tygodnia i dzisiaj powstał problem.
Otóż zaczęły ostro ze sobą walczyć. A cały czas pływały razem, chowały się za kamienie, w grocie itp.
Walczą łącząc się pyskami
Wygląda na to, że jedna ma na "czole" dwie zadrapane kreski.
Czy to normalna sprawa, czy zareagować w jakiś sposób ?
Pływają obecnie razem z dwiema pawicami +/- 18cm .
Młode mają po 7-8cm.
Baniak 450L

pozdrawiam.

Odp: Młode walczą ostro. 03/03/2015 16:20 #48984

Witaj , to normalne , mlodziaki dorastają , jaką masz temperaturę ?
Możesz ją trochę zbić to się uspokoją ...
Pozdrawiam
  • Tomasso
  • Użytkownik

Odp: Młode walczą ostro. 03/03/2015 16:21 #48986

temperatura wynosi 26stopni

Odp: Młode walczą ostro. 03/03/2015 16:25 #48987

To zbij do 23 to będzie spokój , jesli masz grzalkę z termostatem ustaw na 23 stopnie , za dzień , dwa się ustabilizuje temp i juz .
  • Tomasso
  • Użytkownik

Odp: Młode walczą ostro. 03/03/2015 16:27 #48988

Jaki masz duży baniak ?
  • Tomasso
  • Użytkownik

Odp: Młode walczą ostro. 03/03/2015 16:29 #48989

Przepraszam - 450 l teraz dopiero doczytalem
  • Tomasso
  • Użytkownik

Odp: Młode walczą ostro. 03/03/2015 20:12 #48991

Tomasso napisał:
To zbij do 23 to będzie spokój , jesli masz grzalkę z termostatem ustaw na 23 stopnie , za dzień , dwa się ustabilizuje temp i juz .