wtorek, lipiec 23, 2019
Witamy w pawiookie.pl!
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

300l litrów dla Albino Oscar
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: 300l litrów dla Albino Oscar

300l litrów dla Albino Oscar 22/07/2008 10:43 #10784

Witam jestem początkujący znaczy sie pierwszy raz spotykam sie z pawiookimi więc proszę o pomoc jak urządzić akwarium ile mogę mieć Albino Oskarów.
  • Tyson
  • Użytkownik

Odp:300l litrów dla Albino Oscar 22/07/2008 14:45 #10786

Chodzi ci o,ilość par czy kupno młodych osobników z których dobierze się jedna para.
  • lolek
  • Użytkownik

Odp:300l litrów dla Albino Oscar 22/07/2008 19:17 #10788

Tyson napisał:
Witam jestem początkujący znaczy sie pierwszy raz spotykam sie z pawiookimi więc proszę o pomoc jak urządzić akwarium ile mogę mieć Albino Oskarów.

Witaj na forum.

Poczytaj może najpierw kilka artykułów:
>>>
www.pawiookie.pl/index.php?option=com_co...mp;id=2&Itemid=3
>>>
www.pawiookie.pl/index.php?option=com_co...mp;id=3&Itemid=4
>>>
www.pawiookie.pl/index.php?option=com_co...;id=11&Itemid=26

A także wile innych podstaw. Możliwe, że już to zrobiłeś, ale jak nie to zapraszam do lektury.
Co do zbiorniczka 300 litrów... z doświadczenia wiem, że kupno 4 ryb, młodych pozwala na dobranie się pary oskarów. Musisz jednak uważać na agresję, bo w takim zbiorniku może bardzo szybko źle się skończyć dla słabszych ryb w hierarchii. Docelowo maksymalnie jedna dobrana para pawiookich w takim zbiorniku powinna czuć się dość przyzwoicie. Pamiętaj jednak o bardzo dobrej filtracji, karmieniu i częstych podmianach wody.

Poczytaj też:
>>>
www.pawiookie.pl/index.php?option=com_co...;id=88&Itemid=73
>>>
www.pawiookie.pl/index.php?option=com_co...;id=10&Itemid=15

Przejrzyj też nasze forum, bo możliwe, że wiele odpowiedzi znajdziesz już w niektórych wątkach.
Pozdrawiam.
  • kamyllo2
  • Moderator

Odp:300l litrów dla Albino Oscar 23/07/2008 00:30 #10794