wtorek, listopad 24, 2020
Witamy w pawiookie.pl!
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

720 litrów z paletkami...
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: 720 litrów z paletkami...

720 litrów z paletkami... 17/06/2012 19:40 #46046

Witam,jestem tu nowy choć akwarystyką zajmuję się od 30 lat bez przerw. Hodowałem już Paletki,pyszczaki,muszlowce i różne inne ryby ale nie miałem jeszcze pawiookich a ostatnio jestem nimi zauroczony. Moje pytanie: posiadam baniak 200x60x60 (720 litrów) w którym obecnie pływa 10 paletek,10 skalarów, 5 pielęgnic uaru,5 ziemiojadów Tapajos red head,4 zbrojniki niebieskie,3 kiryśniki czarnoplame ze 30 neonów czerwonych,4 otoski i jeden glonojad adonis. Chciał bym kupić ze cztery małe pawiookie ale pewnie muszę pozbyć się jakichś ryb z tej obsady lub pewnie większości. Co byście doradzili? Czego muszę się pozbyć definitywnie a co mogło by zostać? Myślałem też o dokupieniu jednej małej arowany srebrnej. Z góry dziękuje za odpowiedzi i propozycje.
  • rombi
  • Użytkownik

Odp: 720 litrów z paletkami... 17/06/2012 20:44 #46048

rombi napisał:
Witam,jestem tu nowy choć akwarystyką zajmuję się od 30 lat bez przerw. Hodowałem już Paletki,pyszczaki,muszlowce i różne inne ryby ale nie miałem jeszcze pawiookich a ostatnio jestem nimi zauroczony. Moje pytanie: posiadam baniak 200x60x60 (720 litrów) w którym obecnie pływa 10 paletek,10 skalarów, 5 pielęgnic uaru,5 ziemiojadów Tapajos red head,4 zbrojniki niebieskie,3 kiryśniki czarnoplame ze 30 neonów czerwonych,4 otoski i jeden glonojad adonis. Chciał bym kupić ze cztery małe pawiookie ale pewnie muszę pozbyć się jakichś ryb z tej obsady lub pewnie większości. Co byście doradzili? Czego muszę się pozbyć definitywnie a co mogło by zostać? Myślałem też o dokupieniu jednej małej arowany srebrnej. Z góry dziękuje za odpowiedzi i propozycje.

Cześć