niedziela, październik 22, 2017
Witamy w pawiookie.pl!
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

w okolicach 600l
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: w okolicach 600l

w okolicach 600l 07/03/2015 18:40 #48992

W wakacje stanie wreszcie zbiornik o jakim od dawna marzyliśmy Zmieści nam się akwarium mniej więcej o wymiarach 170x60x60. Może ciut więcej lub ciut mniej (te ciut to w okolicach 10 cm na długości). Dokladne wymiary będę znała w tym miesiącu - wymieniamy meble w pokoju Młodej i w ramach prezentu dla nas na 10-tą rocznicę ślubu stawiamy sobie to coś
Poniewaz szkło będziemy zamawiać (tak jak i szafkę i pokrywę) to myślę, że to odpowiedni moment aby pomyslec o filtracji. Chyba mam rację, że chciałabym od razu sump i wszystko co z tym jest związane (komin, dziury itp). Podejrzewam, że i tak wyniesie mnie to taniej niż dwa porządne kubły. Mam rację ?

Poniewaz nie znam się na tym zupełnie, mam dwie lewe ręcę i do DYI (niektórzy może pamiętają ) i do wszelkich technicznych aspektów mam ogromną nadzieję na pomoc z Waszej strony.

Nie mam także bladego pojęcia ile takie przedsięwzięcie może kosztować, ale sensownym wykonawca wydaje mi się Aquarium - Fish z Katowic (nick a allegro). Ma sporo pozytywnych opinii na malawi.pl. Może jesteście w stanie kogos polecić kto byłby mi w stanie wycenić taki zestaw ? A oprócz wyceny powiedzieć, że komin ma byc tu i tu, sump taiej i takiej wielkości a pompa ma miec moc taka i taka i przepływ taki a taki, np firmy xyz model ddd

Chociaz nie wiem czy to dobrze pokazywac, że się guzik wie bo mozna słono zapłacić za brak wiedzy ...

Także jak wspominałam wyżej - licze na pomoc (tak jak prawie 8 lat temu jak chyba King chciał mi przywozic piach do domu bo byłam w 7-mym miesiącu ciąży a teraz córka pojechała na biwak zuchowy ).

Z góry Wam pięknie dziękuję
  • Monika
  • Użytkownik

Odp: w okolicach 600l 07/03/2015 23:13 #48994

Pytaj Przemka
akwarium.szczecin.pl
  • volf
  • Użytkownik