wtorek, lipiec 16, 2019
Witamy w pawiookie.pl!
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

600 dla pielęgnic
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: 600 dla pielęgnic

Odp:600 dla pielęgnic 17/06/2011 23:27 #36751

Docelowo ma zostać para akar i pawic + kiryski 1 gibiceps i 2 trzciniaki nie uważam żeby to było zbyt dużo ryb jak na 600 litrów( reszta ryb - niebieskołuskie + zebry + gibek trafią do akwarium które mam zamiar postawić w innym miejscu 400 lit).Liście nie gniją, one po prostu zmieniają kolor na brązowy kiedy mają więcej światła. Pomiędzy akarami a pawiookimi nie dochodzi do większych spięć. Pawiookie nauczyły się żeby nie podpływać zbyt blisko do ich terytorium ryby mieszkają razem praktycznie od samego początku więc zdążyły się do siebie przyzwyczaić i żyć we względnej zgodzie
  • Micz
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 10
Ostatnio zmieniany: 17/06/2011 23:40 przez Micz.

Odp:600 dla pielęgnic 17/06/2011 23:45 #36752

corleone napisał:
12 kirysków to nie 12 pawic rmboss, kirysek spiżowy to też nie kiryśnik - dużo mniejszy...


Nie napisalem ze ma za duzo ryb napisalem ze 22 ryby i 1 kubel to tak jakby woda tam stala i gnila. Ja przy 450 mam 2 kubly, jeden wewn. 1000l/h i jeszcze zauwazam ze malo.

Kirysnik jak piszesz jest bardzo "czysta" ryba akwariowa. 2 glonojady nasraja tyle przez dzien co kirysnik przez miesiac

Pozdro
  • rmboss
  • Offline
  • Zablokowany
  • Posty: 1639

Odp:600 dla pielęgnic 17/06/2011 23:51 #36753

Micz napisał:
Docelowo ma zostać para akar i pawic + kiryski 1 gibiceps i 2 trzciniaki nie uważam żeby to było zbyt dużo ryb jak na 600 litrów( reszta ryb - niebieskołuskie + zebry + gibek trafią do akwarium które mam zamiar postawić w innym miejscu 400 lit).Liście nie gniją, one po prostu zmieniają kolor na brązowy kiedy mają więcej światła. Pomiędzy akarami a pawiookimi nie dochodzi do większych spięć. Pawiookie nauczyły się żeby nie podpływać zbyt blisko do ich terytorium ryby mieszkają razem praktycznie od samego początku więc zdążyły się do siebie przyzwyczaić i żyć we względnej zgodzie


I dopisze tu. Nie pisalem ze masz za duzo ryb pisalem ze slaba filtracja jak na taki litraz - tyle.

Akary i pawie mial juz Subek ale co Was na te zebry wzielo ? Juz drugi uzytkownik dzisiaj laczy te ryby hehe.

Ah Wasza sprawa ja wiem co zebra potrafi narobic.

P.S. Dzisiaj bylem u kolegi ktory ma 25 malutkich pirani i wpuscil zlota rybke (karasia). Nie jaralo mnie to bo szanuje zwierzeta ale widok byl dosc ciekawy.

W ciagu ok 2 minut z ryby zostal czubek glowy.

Pozdrawiam
  • rmboss
  • Offline
  • Zablokowany
  • Posty: 1639

Odp:600 dla pielęgnic 18/06/2011 00:47 #36754

No to odezwie się i drugi użytkownik łączący pawie z zebrami.
Dlaczego je połączyłem?A no dlatego,ze oba gatunki mnie fascynują.
A że nie dzieje się przy tym połączeniu nic złego,to czemu nie?

Ps.Zebra to nie pirania,a pawiookie to nie karasie.Skąd to porównanie?
  • SG1
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 356
Ostatnio zmieniany: 18/06/2011 00:49 przez SG1.

Odp:600 dla pielęgnic 18/06/2011 01:01 #36755

25 piranii + 1 karas = czubek glowy w 2 minuty...
Albo te ryby niebyly glodne albo ten karas jakis szybki i wyrosniety
Zawsze myslalem ze te ryby szybciej zjadaja ofiare.
  • peterek
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 99

Odp:600 dla pielęgnic 18/06/2011 01:12 #36756

SG1 napisał:
No to odezwie się i drugi użytkownik łączący pawie z zebrami.
Dlaczego je połączyłem?A no dlatego,ze oba gatunki mnie fascynują.
A że nie dzieje się przy tym połączeniu nic złego,to czemu nie?

Ps.Zebra to nie pirania,a pawiookie to nie karasie.Skąd to porównanie?


U Ciebie (narazie) nie dzieje sie nic zlego. Dziwi mnie ze podczas tarla tez byly spokojne jak pisales, wstaw fotki. Mialem zebry juz kilka lat temu i wiem ze te ryby sa poje.... .

Ide spac nara heh
  • rmboss
  • Offline
  • Zablokowany
  • Posty: 1639

Odp:600 dla pielęgnic 18/06/2011 01:15 #36757

OK Wstawię po południu filmik w swoim temacie.
Narka.
  • SG1
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 356

Odp:600 dla pielęgnic 18/06/2011 15:08 #36766

U mnie były zebry z czerwieniakami i podczas tarła czerwieniaki zatłukły zebry, znowu akary miałem z pawicami i pomimo, że akary były trzy razy mniejsze to zaganiały pawice w róg i nie pozwalały wypłynąć. Wydaje mi się, że tak ja u ludzi zależy na jaki charakterek się trafi.

Pozdrawiam Robert.
  • ROBERT
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 116
  • Strona:
  • 1
  • 2
Wygenerowano w 0.22 sekundy
Ważne
  • Osoby, którym padła dorosła pawiooka o w miarę proporcjonalnej budowie,  proszone są o zrobienie jej zdjęcia i umieszczenie zapakowanej w torebkę ryby (koniecznie w pozycji wyprostowanej!) w zamrażalniku. Następnie proszę o skontaktowanie się z administratorem.
  • Portal pawiookie.pl poszukuje osób biegle posługujących się jednym z języków: angielskim, niemieckim lub też rosyjskim, w celu przetłumaczenia treści artykułów. Osoby chętne do pomocy proszone są o skontaktowanie się z administratorem.