poniedziałek, lipiec 22, 2019
Witamy w pawiookie.pl!
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

białe tygrysy
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: białe tygrysy

Odp: białe tygrysy 24/12/2007 14:09 #2642

Mikołaja molestowałem o lustrzankę, ale po makro i mikroanalizach ekonomicznych i przez komputer, który umarł bez zapowiedzi (trzeba było kupić nowy) w tym roku ani lustrzanki, ani kamery pod choinką nie będzie Ale co tam, trochę poczekam i będzie jedno i drugie, bo obraz zawsze mnie cieszył..

Rafał
  • Rafal
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 4325

Odp: białe tygrysy 24/12/2007 14:11 #2644

No nie bomba jak dla mnieB) Już nie mogę się doczekać wiosny i filmików jak duże red tiger albino radzą sobie z rybkami:D jeszcze raz gratuluje pięknych ryb.
  • Mesiek
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 269

Odp: białe tygrysy 24/12/2007 14:27 #2648

pawiookie im większe to chyba tracą łowczy instynkt? ale jak narazie chętnie obejrzymy jakieś polowanie
  • tratox
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 286

Odp: białe tygrysy 24/12/2007 15:18 #2649

tratox napisał:
pawiookie im większe to chyba tracą łowczy instynkt? ale jak narazie chętnie obejrzymy jakieś polowanie


Są mniej żywiołowe, ale za to skuteczne A w stadzie potrafią nieźle nachlapać, gdy za czymś ganiają ..

Rafał
  • Rafal
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 4325

Odp: białe tygrysy 14/01/2008 14:04 #3247

Rafal,

jak dzisiaj po raz pierwszy uslyszale o pawiookie.pl to ... skojarzylem to sobie z wielkimi szarymi sloniami, plywajacymi w gestwinie podnoszacego sie mulu.

Twoje fotki w tym watku i watku \"wojennym\" pomiedzy brzydkimi a krewetkami
powalaja i zmieniaja moj poglad totalnie.

Wspaniala inspiracja
szczegolnie ta fota: www.kotydwa.pl/osc/osc23.jpg

PS. ostatnio zastanawialem sie nad wymiana Hemigrammus rodwayi na cos innego rowniez plywajacego w stadzie
  • Arek
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 13
Pozdrawiam,
Arek

Odp: białe tygrysy 14/01/2008 18:41 #3248

Arek napisał:
(...)
PS. ostatnio zastanawialem sie nad wymiana Hemigrammus rodwayi na cos innego rowniez plywajacego w stadzie


Zakładając dużą ilość osobników i żeby naprawdę pływały w stadzie, a nie lały się między sobą - to szkiełko musiałoby mieć te kilkanaście tysięcy litrów No jeszcze takiego \"nature\" nie widziałem

Rafał
  • Rafal
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 4325

Odp: białe tygrysy 14/01/2008 19:49 #3250

Rafal napisał:
...to szkiełko musiałoby mieć te kilkanaście tysięcy litrów No jeszcze takiego \"nature\" nie widziałem

Rafał


kilkanascie ??
T.Amano w swoim domciu ma nature 400x150x150 (9,000 litrow)
www.paulandbecky.com/images/DSC_0423.jpg
  • Arek
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 13
Pozdrawiam,
Arek

Odp: białe tygrysy 08/02/2008 01:21 #4157

Przeszkadzam swoim rybom jak mogę - temperaturą, ale czują wiosnę w ościach.. Praktycznie regularnie co wieczór jeden z moich samców ewidentnie szuka miejsca na \"dom\":

http://www.kotydwa.pl/osc/o02.mp4

Plik otworzy na pewno Quick Time Player.

Rafał
  • Rafal
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 4325

Odp: białe tygrysy 08/02/2008 02:00 #4158

heh po ciężkim dniu fajnie obejrzeć takiego tygrysa na dobranoc, ten samiec jak otworzy pysk to niezła koparka teraz jeszcze bardziej się nie mogę doczekać aż wpuszczę rybki do mojego akwarium!
  • Flex
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 2596

Odp: białe tygrysy 10/02/2008 20:31 #4210

Przepiękny zbiornik. To piękno tkwi w prostocie. Czuję, że będzie on inspiracją do stworzenia mojego nowego zbiornia (w trakcie realizacji...). No i planowana obsada: 2*pawcie forma dzika...
  • Chomigh
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 11
Ostatnio zmieniany: 11/02/2008 09:53 przez Chomigh.
Wygenerowano w 0.25 sekundy
Ważne
  • Osoby, którym padła dorosła pawiooka o w miarę proporcjonalnej budowie,  proszone są o zrobienie jej zdjęcia i umieszczenie zapakowanej w torebkę ryby (koniecznie w pozycji wyprostowanej!) w zamrażalniku. Następnie proszę o skontaktowanie się z administratorem.
  • Portal pawiookie.pl poszukuje osób biegle posługujących się jednym z języków: angielskim, niemieckim lub też rosyjskim, w celu przetłumaczenia treści artykułów. Osoby chętne do pomocy proszone są o skontaktowanie się z administratorem.